Sunday 30 October 2011

While everyone watched Football.. I was at Tony Roma's

Malam smlm sume tergesa gesa tngok perlawanan Final N.sembilan ngan Terengganu..
kat Stadium Melawati tu penooh..kalau nk lalu kat area seksyen 13 tu gerenti jam!

Memandangkan saya tak tengok bola.heh. Saya pegilah ke Sunway with uncle and auntie yg tersayang tnpa rasa bersalah tk tonton tv mlm tu..haha


Masa tuh sume nk makan STEAK..sebab baru lpas tngok Man vs Food kan..so kami pegilah ke Sunway Pyramid..Mak ai!jam jugak.ala..Saturday night..

Saya tk pernah makan kat Tony Roma's ni jadi ni lah pngalaman yg tk dpt dilupakan.

Sebaik je smpai kat Restaurant tuh..nampak jack sparrow..haha.tak ah waiter dressed cam pirate..kenapa? Haloween laa!

Bila masuk tuh Ya Allah..mcm rumah hantu..ngan fake spider web mengelilingi dinding, skeleton gantung sini sana..since dia empat steak..tulang2 steak dibuat sbagai hiasan bersepah kat lantai..sngat creative.

kami pon order la.. O.o tak tau nk mkn apa..sume nmpak sedap.haha
dengan variety of pasta dia..ribs..dessert and dont forget STEAKS dia!

Semua berhajat sbnrnya nk makan steak. Saya pulak nak juga tapi takut tak habis je..
saya pon order la Short ribs..nmpak sedap!

i know raaait! tpi looks can b deceiving..hmm

Because it was bigger and thicker..tinggi jari telunjuk saya..2 pieces plak tuh.
it looked like this..


hehe..managed to finish half je..yelah besar hamster dia bagi!nasib laa rmai lagi yg boleh tolong habiskan..
tapi over all sedap jugak..klau kelaparan and ada perut yg begging for steak masa tuh..

lepas tuuh..nak jalan lpas tuh sepatutnya kaki yg cramp..rupanya perut!
TOO MUCH baggage dlm perut kuu..




No comments:

Post a Comment